Ich habe die magie in mir!

Ja, kära läsare! nu är det söndag igen, and you know what that means... weekend summary! men jag kanske kan lägga till lite mer om veckan. ja. i tisdags gjorde mina öron (12mm) bajsont och jag tryckte lite på ena och det bara oozade ut massa var och blod <3 öronen hade spruckit på baksidan (båda två) och det var ju mys. I onsdags gick jag därför till Kir och han bara shitfuck och gav mig massa råd och regler jag skulle följa. Nu mår mina öron (8mm igen) bättre :) ska tillbaka till kir nästa vecka och kolla! på tisdagkvällen kollade jag också på teatern med fint sällskap (klassen och mona lisa, oh yeah.) det var awesome. okej, enough om veckan.

Friday
i fredags satt jag barnvakt åt pikachu samt hade skola, och på hålan åkte jag och mamma iväg för att köpa färg till mitt rum :D vi passade också på att fika i täby centrum. alltså free fika smakar så mycket bättre än fika man betalar för själv. Sen kom sadde till skolan och vi drog in till stan och kollade på gitarrer (som inte fanns) och sen bar det av till Hemani Mansion för awesome indian feast! vi (sadiq, sadde, sasse, eric and I) hade boys night in och jag och eric var the only white kids </3 haha. vi spelade en massa smash bros och mario kart och det var awesome. kvällen hos sadde avslutades som vanligt med mys och mr sunshine!

Lördag
på lördag vaknade jag hos sadde, åt skitgod frukost och kollade på en väldigt intressant dokumentär med Hemani-familjen om archeology + history vs det som står i bibeln. sen hem, fixi fixi och sedan träffade jag nadine och sebzter vid mörby station där vi tog bussen till jakan! där träffade vi affe som fick sina gangzter shirts och sen drog han.
därefter gick vi på myran (The point of the whole trip) och köpte absolut ingenting. Alla var så hungriga så vi gick på bk istället! där vi såg VÄRSTA sneaky farbrorn :OOO han liksom gick upp till bord när folk höll på att packa ihop och drack av deras drickor och åt nån efterlämnad glass hahaha. jag satte ut lockbete (sebbes burgare och pommes) men dom slängde ut honom före han hann komma till oss :((
därefter drog vi hem till nadz där vi hade filmkväll med englandstema! först såg vi This is England och sen Johnny English! Så värt :D

Söndag
Sönday var jag tvungen att gå upp tidigt för jag skulle hem och fixa med rummet :D sebbster och nadz var mindre nöjda med att gå upp tidigt, men det var fint väder så wth! På vägen hem insåg jag att det var AIK match idag, och det var fint att se så många vara så uppspelta och glada för en och samma grej. stora som små liksom. det var fett härlig stämning på tåget :D
när jag väl kom hem röjde jag ur mitt rum och sen drog mamma, syster, systerkompis och jag till IKEA! väl där köpte vi en massa nya saker till våra rum :D bäst var nog att wilma fick en nya garderob, och jag fick en ny säng :DDD
lycklig_tjej93.
när vi kom hem började jag och mamma måla rummet :DD det är mer än 2/3 färdigt nu och det blir skitsnyggt :D till middag åt vi pizza och nu är jag nöjd.

ganska bra helg alltså!!
dock har jag insett en massa saker som haz gott me down, men wth. det går över.

ja, nu blir det en samling bilder från veckan/helgen då!


hade måna gurlfriendz talks med alani!

pocky jag åt med nadz i onsdags :D

i tordags sorterade jag kläder!

Boys night in i fredags :D
eric, sasse, sadde och sadiq.

felt the löv from nadz.
she asked med to nevver leaf her <3

nej, nu äre slut för mig och mina dåliga skämt.
imorn äre måndag.
ny dag, nya tag (which is funny, före dag på tyska är tag.)
peace.

Kommentarer
Postat av: Mike

men ääääääääääsch taaack tihihih :)))) duuu är snyggg !!! :) och jag ÄSLAKR ordvitsarna XD

2011-04-11 @ 17:34:05
URL: http://kladdyboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0