Ich wollte deutsch lernen, aki?

jaha, då var det söndagskväll.
sitter här och lyssnar på Panic! At the Disco's nya album (Vices&Virtues) samtidigt som jag dricker te. min öron gör så jävla ont. wanna know why? jo för att igår töjde jag från 8mm till 12mm :DDDD nöjd_chey93. men alltså, det gör ont. ganska ofta. kombinera detta med min dumma visdomständer (liksom hallå, jag är smart som jag är? psych) och den är överväldigande trötthet som omfamnar mig kan ni tänka er hur mitt huvud mår :)))

jag och mitt te.
försöker väl vara söt och sånt.
får inte visa öronen för mamma. känns som mission impossible.

men ja, som varje söndag har jag varit inaktiv hela helgen och måste därför köra en weekend summary!! (know you love it) so here it goes:

Freitag:
I fredags vaknade jag och hade försovit mig som en gnu (måste sluta försova mig) men hann till halva biologin. därefter var det ishockey Tibble vs Åva. Hade one of our own (us being IB) med, då Martin Ibre i min klass spelade med ÅvaBoysen.

jag och panda var tvugna att gå före det var slut,
men tydligen fick Tibblepojkarna rejält med spö <3

efter matchen drog jag och panda in till stan för att träffa sadde! vi köpte tunnlar till mig och manpower till sadde (hihi) och därefter letade vi som fan efter en subway. tillslut åt vi och det var fett gott! (för er som intresserar er så äter jag helst honey oat bröd - annars parmesan om honey oat inte finns - med chicken teriyaki, smält ost, sallad, rödlök, gurka och några oliver, samt rikligt med sweet onionsås!) därefter hämtade vi ut biljetter och hittade biografen, för vi skulle se norwegian wood! filmen vad sådär jämfört med boken, men när man går med panda och sadde får man alltid in några (många) garv <3
den här bilden får summera vårat äventyr:

hahhaha. ha. hahaha.

när filmen var slut drog panda till t centralen för hon skulle till lund och jag och sadde drog vidare till honom. Där spelade vi gitarr, fick hemlagad indisk mat, umgicks med sasse och tillslut kollade vi på en massa avsnitt av Mr. Sunshine.

Samstag:
Vaknade hos Sadde och vi käkade våfflor och hjälpte hans mamma förbereda "the indian feast" som skulle äga rum när Indien vann världscupen i cricket (Sayyeda var väldigt säker på sin sak) sen spenderades hela förmiddagen med att kolla på cricket. precis som på fredagen var jag tvungen att dra före matchen var slut, men fick senare reda på att Indien vann :D

När jag hade kommit hem duschade jag och fixade med min nya färginpackning med färg i, vilket var ett projekt i sig. därefter packade jag lite shizzle och drog hem till nadine :D där chillade vi ett tag och vär tjejiga (plattade håret, fixade smink osv) sen drog vi till centrum för att träffa Sebbe och käka kebab. och SHIT vad gott det var <3 helt underbart. dock orkade jag verkligen inte äta upp allting, och varken Nadine, Sebbe eller Patrik (som kom någon gång under måltiden) ville ha det sista :(
därefter blev det lite inköp av grejs på ICA och sen bestämde vi oss för att gå hem då bussarna bara gick en gång i timmen, och vi precis hade missat en :< men det var mysigt! halvvägs blev nadz snurrig, så vi satte oss på en brygga och spontanpicknickade!! cool_kids93 + mysig_farbror90. sen kom vi hem och lolade tills vi fick besök av Kv och Vivien och alla myste (vad är past tense av att mysa? myste, mös, mysade?! no one knows) anyway, vi hade det mysigt i köket med fun stuff, bra musik och skönt folk!



från vänster till höger:
sebbe, nadz, patrik, kv och viven <:

efter ett tag drog Kv och Vivien, och därefter Patrik (efter att Sebbe blivit dog-raped av Ruffe) och då blev jag kvar med dom här två sötisarna!

smex.
sen blev det lite sagan om ändringen och nån episod south park, sen sova. trots att vi sov tsm inträffade inte nadines dröm, och det gör mig lite ledsen i ögat :(( oh well. next time! ;);) sov kanske inte så jättemycket natten lördag till söndag, men det var fett värt det, whoop.

Sonntag:
Vaknade hos Nadz dåva, och vi käkade mysfrukost och sen chillade vi lite i väntan på att folk i köket skulle avlägsna sig. Vi skulle nämligen.... BAKA MUFFINS.


Sebbe in action.
ser ut som han vispar snabbt som fan, haha.


dom blev fett med goda <3

kort efter vi mumsat färdigt på muffins drog jag och sebbe hemåt och när jag kom hem hjälpte jag mamma laga mat. Jag stuvade makaroner och hon stekte falukorv. sen käkade alla. fy farao vad gott det var. amg. nu borde jag plugga, men jag orkar inte.

mina öron gör så jävla ont.
finns det ingen jag känner som har piercat vanlig septum? alla har ju piercat med töjning dirr.
tydligen får man fula ärr av vertical labret. blir lite ledsen.
funderar på att köpa billig longboard och lära mig åka. värt?

jag säger det en gång till:
mina öron gör så jävla ont! (det hjälper när man klagar)

over and out.
imorn är det skola.
peace
eba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0