ouch :(

Kan folk sluta hångla på tv? Retardex? More like retar ebba >: ( Dansen idag gick bra. Mina öron gör fortfarande ont. Det ena är mest ömt och svider lite, men det andra örat är svullet som fan, ömmar, dunkar och gör ont som bläh. Konstant! Fett med bajs :(( Annars har jag bestämt dejt med sadde på fredag, nice. Vi ska checka gitarrer och shoppa kläder, i like. Och om det blir fint väder i helgen ska jag och nadz.. äta korv ;);) Jag vill pierca tungan och septum nu, k thnx. Egentligen är jag skittrött, så det blir inget bra inlägg. Puss, hejdå.

Kommentarer
Postat av: TyskeN

Sausageparty på en kaj någonstans! Så värt! Mitt öra gör också ont, lider med dig bby. Kolla honom inte i ögonen sa jag. Puzzpizza

2011-04-04 @ 23:32:36
Postat av: Mike

JAG FÖRSTÅR DIG OM PIERCING CRAVET :(((((



hallå kajn du inte lägga upp bilder på dina öron !! :))) vill också töja till 12 :P :D <3

2011-04-05 @ 23:53:07
URL: http://kladdyboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0