Schatz?

Tjatja bloggen!
Nej men öh. Ligger i sängen med mobilen som enda light source och taggar som en gnu inför taizé!
Är för övrigt väldigt trött och ser fram emot min 8h+ sömn. Var helt borta idag. Glömde nästan gå av tåget tre gånger idag på vägen hem, and what's worse höll jag på att glömma GÅ PÅ tågen också! Helt galet. Med denna knäpphet råkade jag också göra bort mig lite med mitt nya jobb, men wth.

Aja, nu kommer lite onödiga uppdates:
1. Saknar mina 12mm tunnlar :(( ska töja upp öronen igen (slowly!!) När dom läkt färdigt <3
2. Träffade ellinor idag, och hon hade tatuerat sig. Det var FETT snyggt. Är taggad på att tatuera mig nu!
3. Jag taggar inför fredag.
4. Om en vecka glassar jag i frankrike. Eller ah, glassar och glassar.. chillar galet i ett kloster!
5. Har insett att jag är lite såhär "proud to be a christian!" Haha.

Anyway, veckplaneringen då:
Tisdag: göra packlista inför taizé och packa så mycket som möjligt. Kolla vad som behövs tvättas och köpas.
Onsdag: after school shopping med johanna i täby centrum inför taizé. Ska kanske träna också.
Torsdag: packa färdigt och peppa som fan i kyrkan!
Fredag: spelning i åkersberga. This is not a game of who the fuck are you spelar. Så värt <3 dessutom kommer värda människor att vara där, så det blir awesome x2!
Lördag: upp tidigt och sen 30h buss till Taizé! Taggar nyttighetshörna med Ebba :D
(Vi är 4a ebbor som åker)
Tisdag-torsdag ska jag också sitta lite kattvakt. Wish me luck!

Annars älskar jag superstylisten jonas, har klarat av dag 1 i mitt nya liv och spelar sönder bulletproof med family force 5.
God natt nu alla fina människor!
Peace
Eba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0