She had the world upon her shoulders

Ja, okej, jag ger upp att skriva alla mina blogginlägg-titles på tyska. ingen förutom nadine fattar ju, haha.
so, dagen! jag vaknade imorse och drog till täby centrum, där satt jag på en bänk utanför apoteket i sisådär 20 minuter tillsammans med en massa pensionärer. inte alls stelt. därefter gick jag till optikern (the point of being in taby centrum) han var fett skön och visste till och med vad IB är! Fick bekräftat att jag skelar, men för att avlasta ögonen (och minska min huvudvärk) ska jag skaffa sånnahär skitsnygga läsglasögon man kan köpa på statoil (designade för kvinnor 40+) och ha dom varje gång jag läser, sitter framför datorn eller pluggar! kul jul.
aja efter skolan träffade jag johanna och vi taggshoppade inför taizé!
jag köpte:
- textilfärg för att färga min circle scarf. den skulle bli entracitgrå MEN out comes the scarf och då är en typ rödlila? disappointed_gurl93. får se om jag köper svart färg och provar att färga igen :(
- strumpor!
- ett svart och ett vitt baslinne!
- liggunderlagg i sexi orange.
- vattenflaska i matchande sexi orange. (allt i sexi orange stadiumpåse)
- ett par skitcoola haremsbyxor från H&M

snugga? mest coola, kanske.
dock är dom skitfula på (enligt moi) men vafan! dom är comfy :>

finally handlade jag mat och drog hem och lagade middag åt mig och mamma! supermys :) tog också hand om katterna, och det känns som att allt luktar äckelkattmat nu :<

imorn ska jag ha group 4 project, träffa panda, ha möte och sen kyrka. sen måste jag fan packa det sista till taizé! åh jag är så otroligt taggad!! jag ska köpa naturgodis, vindruvor och poppa popcorn som jag kan ha med mig! ska också se till att jag får en riktigt härlig frukost på bussen på lördag :D typ, mörk fralla med härliga grönsaker, kyckling eller skinka, mozzarella, nån god dressing! omnomnom. subway, home style.

men nu ska jag se färdigt på Off the map och äta lite popcorn (= awesome low calorie snack!)
peace
ebasaurus

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag förstår! :D Eller iaf de senaste tre. xD

2011-04-13 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0