cumface.

Today has been the day of cumfaces.
(sandra: cumface. think about it.)

summary:
skola, australian camera crew som filmade oss när vi åt (lovar att jag langade sexfejset), täby centrum (no stalk), handeling shizzle, hem, sov, mat, dans. och nu ska jag väl ha mer mat :D

moment av the day: (haha, jag råkade skriva dig först här haha. dig = day)
fick en puss av sandra på kinden (nästan på munnen hahahaha) och det var typ the first time in... ever? :D blev iaf jättenöjd, haha.

now, for the promised pictures:

sandra's after sex face.

dvs, efter this occurs: alans cumface.
(btw sevgi, så tänkte jag hela dagen på din impression av mikes cumface <3)

 

aa, that was it. typ.
skämmer inte ut mig med en bild på mig själv idag :D

imorn kommer äga allt.
oh yeah.
min svenskalärare läser twilight. coolt.

peace
ebadali.


Kommentarer
Postat av: Sevgi

HAHAHAAH JAAA!

2011-02-21 @ 21:08:58
URL: http://sevsevs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha. fett konstig impuls. never gonna happen again. ever. bra.

och slutttaaaaaaa terra mig med cumface D: usch.

fett bra bilder på mig och Alan <3

vår svenskalärare läser MIN twiligt xD

2011-02-21 @ 21:17:06
Postat av: Karro

tur som fan att jag var sjuk idag och missade random filmcrew som filmar randomly! ska dom vara där hela veckan? :o

2011-02-22 @ 01:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0