Das ist gut.

kände att jag glömde en väsentlig del i förra inlägget. blev så engagerad i angry birds listan att jag totalt glömde

DAGENS MOMENT

nu blire dock lite special, för medans jag prepared mentalt för att skriva det här inlägget, kom det upp en till moment of the day! båda var lika bra så idag kör vi exception och kallar det dagens moments :D
dåså!
  1. Arian, min kära klasskamrat berättar en historia.
    "Alltså, en gång körde jag i sju timmar, med tre där bak. Jag fick jätteont i skinkan och jag kunde inte gå efteråt! Men nästa gång ska jag ta sömnpiller, tror inte att det blir lika jobbigt då!"
    åh, som jag dog. Naturligtvis(?) syftare Arian på gången han och ett gäng körde upp till övik och dom satt tre styckna i baksätet på bilen! trevlans.
  2. Irina. världens bästa lilla my. antigen är det här skitkul eller så var det bara det för att jag är trött. bare with me!
"moz is swedens animal. all the swedish pepöl hav a moz at home"
"i have a moz (smirk)
a chocolatemoz. ju kan it it"
<3

det var det! :D

Kommentarer
Postat av: Irina

jag tycker att jag var rolig :) haha!

2011-02-23 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0