Diesen Freitag ist verzweifelt ereignislos

JARÅ, FREDAG, LOOOV WOOOOOH. so why am I not feeling it?
im just not getting the vibe, you know?
så istället sitter jag här och kollar på going the distance medans jag trycker i mig bilar som egentligen inte smakar så gott.
är törstig, men jag orkar verkligen inte gå och hämta lite vatten, haha. sug. lat_tjej93.

dagen har varit trevlig! jag har faktiskt underskattat att gå till skolan på fredagar.
på psykologin diskuterade vi olika social experiments (asch, milgram och the standford prison experiment - så värda. läs om ni har tråkigt!) sen på engelskan så fick vi tillbaka våra paper 1s (unseen commentaries, du vet såndär analys på en text man aldrig sett förut) och jag fick skitbra feedback och har förbättrat mig som fan sen förra året (personal growth, boojah) och i slutet av lektionen visade det sig att det faktiskt var läraren som hade skrivit texten! hon hade ju gett mig komplimanger angående min analys av texten, så jag var skitnöjd :D
sen hade vi biologi och då google-stalkade jag en av mina celebcrushes, så nu får ni några fina bilder på honom :D

omnomnom.


hans röst garrrbl.
<3


dåså. :D

anyway! därefter drog Jacob, Jesper och jag till täby centrum och fikade på espresso house! mysfiket med sköna killar (boojah nr 2) därefter hade vi TOK och sen slutade vi!
första hela fredagen i skolan, och den var awesome!
och när den var slut gick folket till tåget och jonathan påminde mig (väldigt fint) om att roslagsbanestolarna numera heter onanistolar och det var ju... skönt? hohohoho see what i did there?

ja, det var väl typ det jag hade att säga.
haha, eller nej! igår (och i förrgår) såg jag NV08Musiks slutspelning "the biggest bang since the big one" och det var helt awesome. dock blev det inga fina bilder :(( så istället får ni en bild av TE08Cs egna Sheldon och Raj:


mattelol.

haha, okej, det var allt.
ska deppa färdigt över min fredagkväll nu :D
peace
eba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0