fresh start.

haha, jag tror jag döper alla första-inlägg till fresh start när jag startar en ny blogg. värt.
nej men, på Linets uppmaning ska jag nu börja blogga som en såndär seriös bloggare. eller? nej, men jag ska börja blogga!
inte såndär emoblogg á la åhmittlivsuger. det blir ju faktiskt lite stelt. Nej, jag ska ha en såndär shitvadalltärbäst-blogg, woooh.
sen ska jag väl försöka ha nån snygg bild med i varje inlägg, haha. kanske berätta om min skitintressanta vardag!
haha, okej, men dåså, down to bidnizz.
idag var en såndär dag som börjar fett med lamt och jag bara ååh, suck, snea i ett hörn. (vänta, det skulle ju inte blir emo?) så jag försov mig (med flit) som en gnu och drog sedan till skolan för att mamma och pappa inte ska tro att jag skolkar hohoho. väl där blottade jag mitt privatliv för en intet ont ananade klasskamrat som numera förmodligen har men för livet. så om du - mot all förmodan - läser min blogg, förlåt Jonathan .__.
sen blev jag dock gladare när jag insåg att jag skulle ha fikadejt med linet! :D
så jag tog bussen (typ first time in forever, haha) till mörby centrum. där träffade jag ingen mindre en ebba som drog runt mig på H&M och Åhléns och allmänt avgudade mig. haha, nej men! vi taggade inför taizé. johanna and two ebbas. det kommer SÅ spåra.
sen plötsligt drog ebban med en pojke och jag begav mig till mitt vardagshäng - friskisundsvettis.
hör och häpna så går jag ned för trappan och ser två filurer med fint hår och möter (officiellt) mike (hur informell ska man vara? mike, michael, majk, majken?) och elin :D så chillade vi galet i väntan på linnea som undvik sexlekar med sin handledare. äckelgubbar, tummen ned.
därefter drog linet och jag med mikeundelin till inofficiella kyrkhänget - espresso house.
så värt. god dricka, god macka, gott vatten. spårad valpipa och (till och med) en bit choklad! fnisstihi.
och här kommer den obligatoriska bilden!

jkdhgkjghd

svåra esteter.

därefter blev det avsked av mikeundelin (kanske ska göra en brangelina och döpa dom till majlin? eljk? elike? majlin.) så, avsked till majlin (it so has a ring to it!) och sen in på hemköp med linet. letade efter hårfärg med slutade med att vi matchade deosar med tvålar, haha. sen blev det lite kåla lajt också. vidare till åhléns och DÄR HITTADE VI MIN HÅRFÄRG. åh, så värt. ska nog vara sneaky och lägga i en avfärgning först så det blir ännu rödare hardyhar. men alltså, först måste jag fixa cashflow och skaffa färg, haha.
sen träffade jag familjen och sa hejdå till linet! vi köpte fajitas och det var väl, gott? idk hah.
nu har jag kollat på glee och tycker att det är sorgligt för dom körde bieber :(
nu blire mer stela serier á la vampire diaries och skins, hoho.
imorn blir det förmodligen christina aguilera-kväll och det är nog värt :>
tajm for more shows nao.
peace
eba

Kommentarer
Postat av: linet

hahahah åh jag ÄLSKAR bloggen!xDxD hhahah majlin...så jävla bra! :D <3

2011-02-19 @ 01:16:23
Postat av: Sevgi

Nice.

2011-02-19 @ 23:52:45
URL: http://sevsevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0