homo-erotik.

and here you have it:

sfkjh

haha, är man snygg så är man.

åh, dagen.
kära dagbok. eller, nej. bloggen. läsare? eh, kära sötisar som orkar bry er om mitt liv så pass att ni läser min meningslösa blogg!
hej!
dagen börjades relativt tidigt och (jag kan bara säga den här meningen på english) I proceeded to tame my hunger with a scrumptious plate of scrambled eggs! :D värd start!
därefter började min mamma spontan-baka kanelbullar (typ shake and bake) och mina blev finast.se
se bild

mina bullar ser ut som rosor, oh yäh.

därefter blev det en hurtbulle session med ingen mindre än Johanna Jojo Häggblom Nyberg! Det var galen fuego och jojo och jag delade många "omg/wtf-blickar" mellan diverse OLÉ! och testosteronfyllda matador poses. så galet.
därefter var det hurrycurry (note: jag behövde skynda mig) för less than två timmar senare skulle jag stå redo vid tekniska högskolan. duscha (dock ingen me-time. i aint no sevgi. just sayin'), no hair fix och spring till tåget, pustpust.

där träffade jag stela esteter (see gårdagens inlägg) och väl nere i tuben (som linet callz it) träffade vi en sevgi som hade bakat snuffins. så, på tuben, till slussen, träffa folk, mot sickla, dieselverkstaden, wail (whale?), christina aguilera tribute.
"Vi snodde det här arrangemanget från någon annan.."
"stelt."
ex, ragg, xoxo linneagirl och brosor som är pojkvänner, OJOJOJ.

sen drog vi till donken och käkade, var homo-erotiska och allmänt snygga.
bildbomb.

 

haha, the original "MÅSTE JU HA EN BILD TILL BLOGGEN"-bilden.

haha, sevgi in the middle of nån harrang.
linet "åh sevgi, baby, säg it again"

haha, nej men snygg :D

svåra tonåringar.
med fettohand och perv-eye.
stelt.

hahah, åh bjuder.
me and my lover.
haha, stelt med superbags under ögonen. och gubbar med näsor
C4 = :-)

min första puss :$

 

sen drog vi hem och råkade sjunga på låten brudarna bakom oss sjöng på ca 3 gånger. pinsamt :<
sen gick jag hem OCH FRÖS SOM EN GNU mer irina som telefonsällskap (<3) och drack vatten som en törstig lejonhona och åt en lakrits/röd döskalle. och tog en svår bild på mig själv:

 

så stelt att ta bilder på sig själv egentligen, haha.
ser liten ut.
dagens fejslook! ohlalala.

haha, nej men. nu är jag skittrött, men ändå nöjd för att jag bloggar.
ska läsa mina vardagliga bloggar nu (och lägga till sevgis blogg på den listan!!) och sen kanske.. sova?

villa ha cola light.
puss.
eller peace.
peacepuss.
ebadali.

ps. saknar sandra.

 


Kommentarer
Postat av: Irina

ingen saknar mig :(

men hallå vad stelt du skriver!! ;D hahahah xD så många gånger ordet stelt slog mej i ansiktet... jag känner mej lite stel nu :D <3 <3

2011-02-20 @ 00:44:46
Postat av: Sevgi

hahahaahahahahahahahahahahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahah! Jag ÄLSKAR att få uppmärksamhet.

2011-02-20 @ 00:48:14
URL: http://sevsevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0