Sie wissen .. (Academy Awards Scherz)

Hoho!
orkar ens inte recap the last few days xD
sitter i skrivande stund och kollar på oscarsgalan och det är ju trevligt! Persbrandt vann precis (indirekt) en award, so go sweden!
you know... hahah, moment of the night!

imorn åker jag till gran canaria! typ 5e året i rad :D i love that place, yo.
så idag har jag:
- blivit väckt av en irriterande hund.
- gått ut med irriterande hund.
- druckit kaffe och svarat på frågor om us history (bl.a. who directed Avatar? hahah)
- somnat överdrivet många gånger på tåget från åkersberga till mörby.
- tvättat kläder.
- packat kläder.
- taggat sushi men käkat pizza.
- och nu kollar jag som sagt på the academy awards!

jag har också sett om a very potter musical, tankat a very potter sequel, insett (igen) att Darren Criss är ett geni då jag läste credits för a very potter musical och förstod att han har skrivit all musik till den :D så därmed tankade jag the soundtrack :D tankade också supernatural season 1 och såg typ två avsnitt, haha.

nu måste ni ha lite bilder, så here you go :D
imorn flyger jag som sagt till gran canaria, och det brukar ta ca 5.5h. jag hatar att flyga, men det är chill. haha.

våran fina flygresa :D

jag åker alltså måndagen den 28/2 och kommer tillbaka måndagen 7/3, någon gång på eftermiddagen sådär :D
har mobilen med mig, så smsa på :D förhoppningsvis finns det internät på hotellet -> facebook <3

annars har jag kollat lite på onepieces, vilket är galet. för alltså, egentligen är dom ganska fula, men dom ser så otroligt sköna ut!! nu har jag iaf hittat en som jag tycker är ganska snygg, and here it is :D

dålig bild. den är grå (love mörkgrå alltså) och lite orange! fint :D

annars tycker jag att scarlett johansson var sådär stört snygg på oscarsgalan, så jag langar en bild på henne med :DD

inte bästa bilden, men what the hey!

 

men men, som sagt. sms me :)))

peace
ebadali.

 


Kommentarer
Postat av: Irina

dte där flygplanet ser fan farligt nära ut att krascha xD <3

min one piece är grå med snöflingor på :D den är supersnygg på mej! :) så de så <3 <3

ha de så bra i canaria! :D <3

2011-02-28 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0