Wackle mit den hueften

und tanz der jesus christus.
åhåh!
syoss, jag älskar er.
nu ska jag berätta min hemlighet. jag ska avslöja dom galenskaper I was doin/makin/exectuin förut. here you are:

var så stört exalterad/galen/nervös att hela alltet skakade!

så, ja! anledningen till att jag la upp en ful bild på mig själv i förra inlägget var för att den skulle agera som en sorts "före" bild :O inte en förebild, utan en before picture :D crazy shizzlee!
så, jag smetade i den ljuva syossfärg, som btwizzle är rosa när man först blandar den, i mitt fula hår. eller ja, jag och jag. mamma hjälpte en massa, så jag slapp :D två förpackningar och fuck allt som heter anvisningar och hade den i tills nån sa åt mig att tvätta ur den på fejjan, haha. så värt.

 

tjocka axlar och färg i håret.
vrf lägger jag ens upp den här bilden?
jo, för att jag tog den. måste ju användas. kommer ångra mig sen.

sen har jag inte gjort ett dugg med håret, haha. har typ..torkat det.
hatar röd färg för man sköljer och sköljer men vattnet blir aldrig klart. jag skiter i vilket och stänger av duschen ändå!!

aa, nurå. the after picture :D men! det finns ett problem. det blir inte samma färg irl som på bild :(((( så ni får en bild utan coola emoeffekter och en med, för jag är så snygg :D

 

slitet hår, pussmun, mina captions äger.
håret är rödare och mörkare irlllll.

coola effekter, fortfarande slitet hår.
tummen kom med på bilden, stelt.
ser ut att vara 4 år.
nej, jag tycker inte om hela mitt ansikte.
puss.

ska nog töja örat mitt till 10mm. 10mm minst.
är lite taggad på typ 14-16, men vene om jag vågar EHHE
10mm i veckan iaf. om jag får töjisen av majken. oh yäh.

min mormor och morfar är här på middag.
sandra har kommit hem, jag är överlycklig.
puss på allt.

peace
eba.

 


Kommentarer
Postat av: Sevgi

SNYGGT SOM FAN!

2011-02-20 @ 23:26:41
URL: http://sevsevs.blogg.se/
Postat av: Linnea

OH JEEZZZ HÅRET ÄR AWESOME!! :D:D:D

2011-02-21 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0