Es die worte, die mich aufrecht erhielt.

Idag vaknade jag tidigt och fixade mig sådär snyggt (fult)
sen drog jag och föräldrarna in till stan. där gick vi till mammas affär (som ligger mellan stadion och östermalmstorg) och vi gick därifrån till EFs huvudkontor (som ligger långt ned på strandvägen) på SJU(!!) minuter. helt galet.
sen efter mötet drog jag och mamma till UNIK (som för övrigt är världens bästa frisersalong) och fixade skit till mitt hår. sen fick jag mig ett par jättesupermegafina Dr. Martens!! <3 mjaow, helt överlycklig :D materiell_brud93, haha.

därefter sög sl lite, så jag kom lite sent till skolan. där roterade jag mellan att chilla med coolingar från IB08 och att vara på min lektion, haha. sen hade jag håla. och då chillade jag med jennifer! :D vi fikade och spelade musik whoop. kände mig liiiite underlägsen eftersom hon är skills, haha. sedan hade vi TOK och vi disskuterade philosophy of batman och det var skitintressant! :D:D sen psych.

sen dess har jag åkt till östermalmstorg igen, träffat en söt wilhelmina på tåget, ätit middag, skrivit lite musik och nu kollar jag på blue bloods :D

är så stört trött att jag förmodligen lägger mig efter det här, haha.

kom på idag (igen) att snook är helt underbara.
så här får ni en bild:

vill slåss, bör fly. är ambivalent.
släng upp en hand i sanningens tjänst.
ärligt talat hörru, var är din ammunition?

är död i huvudet.
peppar inför helgen som fan.
måste bestämma mig vad jag ska ha på mig på fredag.

peace.
eba

Kommentarer
Postat av: Simon

Hahaha, Micke är ju så skön. Går omkring med philosophy of batman under armen. "Chapter 17: Why batman is better than superman". xD



Vad hända på fredag? :D

2011-03-24 @ 02:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0