Es ist auf wie Donkey Kong

oh yäh.
idag har jag varit sjuk.
fick värsta episoden under biologin och jag kände mig helt svimfärdig D:

annars har dagen varit relativt trevlig. har spenderat lite tid med PIBsen och bondat lite, haha. whoopwhoop.
svenskan var trevlig och vi fick tillbaka våra analyser :))
därefter longisch håla och sen biologi (efter muchas om och men då johan inte kunde bestämma vilket rum vi skulle vara i) men enough about my boring day

två saker är bestämda!!

1. Nu ska jag töja öronen ännu mer. sker i den snara framtiden!
2. jag kommer förmodligen köpa en kigurumi! (note: typ en japansk onepice som är mycket sötare och mindre gay) och då blir det most probably den här:

nu blir jag ebasaurus for real :>
frågan är bara hur jag ska ha råd :( med frakt osv kostar skiten ca 570kr. och pappa vill inte ge mig en "ebba är bäst-present" :((  så vi får se hur det går med pengar osvvv. men sen!!

nu ska jag nog se färdigt på csi och sen spana in Superstylisten Jonas <3 love that show. till max alltså!
sen ska jag tagga fredag och hoppas att jag är frisk imorn :D

god kväll alla mysisar :))))
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0