Es ist ein wunderbares wochenende.

Nu, mina kära läsare, är det söndag.etta innebär at både fredag och lördag redan inträffat, och med dessa dagar tillkommer festligheter av olika mängder och slag. Därmed tänkte jag redogöra för er vad jag hade för mig dessa händelserika dagar.

Fredag
I fredags (måste i skrivande stund hämta lite mer kebabpizza, så brb... okay, back!) hade jag en trevlig skoldag, och en efterlängtad TOK-lektion (wtf is happening to me?!) som levde upp till alla förväntningar! dock var jag sunken nr1 då jag var sjuk och trött som en gnu.
Jennifers kommentar sums it up:
"Ebba! You look so different! You dont have any make up! YOU DONT HAVE ANY HAIR!" jag hade toffs utan lugg och endast mascara, haha.
Efter skolan träffade jag saddedali och vi (+ jacob) drog till täby centrum och fixade shizzle. sadde jag träffade också mika och hennes kompis. därefter drog sadde, mika och jag hem till the hemani mansion (tredje fredagen i rad jag är där nu, haha) och käkade våfflor.
jag provade med grädde och nutella och det var FÖR mäktigt alltså. så här får ni en bild.

hahah, ser så äckligt ut xD

när våffelfesten vad över fick jag panikstress och skyndade mig hem som en gnu! party party fix fix ochh sen bar det av till vallentuna! där möttes jag av massa fint folk och vi gick tillsammans hem till Arian. där fortsatte kvällen med diverse tillställningar, och jag hade iaf en otroligt rolig kväll! (förutom en hastig ledsenebafas, men det gick över)

Lördag
på morgonen blev det en sådär halvt ofest frukost med pojkar som såg ganska förstörda ut :D

hahah, alltså xD man vill bara klappa på dom!

sen åkte var och en hem till sig, och jag han knappt komma hem före jag skulle dra igen (enligt min familj iaf, haha)
jag packade mina väskor och drog till åkersberga för att träffa nadine i vårsolen :D väl där träffade jag och också sebbe och vi chillade i solen tills hans buss kom.

sen vet jag inte riktigt vad jag och nadine gjorde haha. jag är för trött för att komma ihåg xD men vi åt iaf tacos till middag! därefter gick vi ut med ruffe och gick in på nån ica för att köpa nödvändigheter ingför kvällen. se bild.

alla nödvändigheter man behöver för en lyckad lördagkväll!

det bästa var alla gangsterungars skrämda miner, hahaha. leskig_nadde93.
sen kollade vi på scary movie och åt tvåfärgade bilar.


fin bil. rosa och vit. snyggt. fest.
ja.

när vi sett färdigt på läskig film kom nadines friend patrik över och vi chillade galet. for realz.
därefter gick vi ned och lyssnade på bra musik, käkade chips (stavade kips först) och dip, och disskuterade massa saker (såsom matvanor i tyskland, politik, stolthet och massa annat)

hallonsoda <3

sen la vi oss och det var fett skönt att somna.

Söndag
Imorse blev jag väckt, sen blev det frukost och därefter chill med youtube hahaha. sagan om ändringen <3
sen drog jag hem och nu är panda här!
är både barn- och hundvakt, så nu blir snart ut med liten pojke och hund. chill.

helgen får 5 toasts.

peace
eba.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0