Hallo, ist es mir bist du gesucht hast?

Även denna dag, liksom alla andra, har varit ganska händelselös. Dock har den varit högst uppfriskande.
Dagen började med en liten försovning, men det resulterade endast i en missad frukost, något jag inte led så fruktansvärt mycket av. Därefter begav jag mig till skolan, där jag led igenom en mattelektion. Sedan njöt jag av min lunch, anmälde mig till cumulus och fick kaffe av panda!
Därnäst kom svenskalektionen, och jag skrev färdigt min analys och lyssnade på kurt elling (<3). sen engelska, med en uppfriskande genomgång av world lit och vad det innebär. I <3 IB. eller?

sen är jag ganska säker på att vi hade håla, och majoriteten av denna håla tillbringades i biblioteket tillsammans med Jonathan där vi var supereffektiva och läste en massa i andarnas hus! Har insett att allt är trevligare när man har sällskap. till och med att plugga!

slutligen hade vi psykologi och det var inte så jobbigt som det brukar vara. alls. bara att svara på lite frågor angående några experiments och det är ju chill :D sen gick jag till tåget och insåg at det finns hopp för mänskligheten då jag upplevde en nästintill utrotad gest, haha. moment of the day!

sen ska jag också passa på att nämna sadde. för han vill det :D
saddesaddesadde. (there you go)

sen måste jag ju ha en bild.
okej
här.

i <3 rutiga skjortor.
must buy more.
är så sällskapssjuk att jag vill tillbaka till skolan.
som bilden antyder:
peace.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag är så sällskapssjuk att jag bara vill ifrån skolan. :P Lyssnar ju ändå inte på lektionerna.

2011-03-22 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0