Kaninchen schmeckt widerlich

it's true. har bildbevis.

kan säga att det mest smakade glitter och polyester.

hej kära läsare (har typ tre)
idag har inte så supermycket inträffat.
gick till skolan. hade svenska, skrev analys. därefter drog amanda, lida och jag till täby centrum
kicks-tanten blev arg "pliiis downt jews yååår ouuuwn" hahahaa.
sen på vägen tillbaka pratade jag om fruktsallad och keso. så frågar lida mig om jag vill ha en kattunge?!
jag kunde dock inte tacka ja, men jag bestämde att om jag fick en skulle jag döpa den till pussy.
"What's its name?"
"Pussy :D"
"oh, as in pussycat? :D"
"no."
hahaha, åh. jag dog. var alldeles för trött, för nu in retrospect var det inte alls roligt hahahaha
sen biologi, labblabb.
jonathan slog nog rekord i att springa ned och upp från fjärde våningen till andra. helt galet.
därefter drog jag in till stan. jag och jonathan bytte plats på tåget. it was a magical moment.
sen dansade jag, och dansen är awesome!! sen hem, äta.
fick glass för att wilma fick mvg på SO-provet, woooh! jag får aldrig skit när jag får mvg :(

sen. ja.
bestämde dejt med meine schatz :)))) (a new german word i learned today. helt galet)

mina dagar är så lame, hahahha.
okej, sen har jag spelat lite gitarr och haft ont i huvudet.
lyssnar på ebba grön
Jag var så tom & konstig förr.
Det är borta med vinden sen
jag låste min dörr.
Här har jag allt som behagar,
På TV ser jag barn
med uppsvällda magar.

Jag vill se, jag vill se
Jag vill se, jag vill se
ert uppgång & fall

lalalalalalalalala

nu äre horoskopdags, yesyes.

ni får en stel bild på mig som avslut.
den är stel för att det är stelt att ta bilder på sig själv. speciellt när man tar typ 200 och ca tre (om man har tur) är bra. hahahahaha.
bild:

är lite sådär smått sliten.
my headache is srsly killing me.

ska nog sova snart.
mogen_tjej93. (lär inte hända)

peace :D

Kommentarer
Postat av: NadzoR

Aj lajk att du lyssnar på punk <3 och uppgång och fall är finaste chill låten! War in! för jag är too cool för peace out

2011-03-22 @ 00:17:08
Postat av: linnea

thihihihihih fiina stel-bilder, jag har inget liv så jag läser bloggar på tyskalektionen.... är du fortfarande på att leka på torsdag? :D hiehie <3

2011-03-22 @ 11:37:48
Postat av: mike

JÄTTEFINT HÅR. Speciell t första bilden, man dör ju lite (:

2011-03-22 @ 16:48:21
URL: http://kladdyboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0