Lange zeit, nicht gesehen

Tjatja bloggen.
jag lever. nu vet ni.
åh, har verkligen inte orkat blogga. ett tag glömde jag helt att jag hade blogg, haha. men nu jävlar!
jag borde väl egentligen typ lägga ut bilder från gran canaria, men dont palla just nu, och desstuom är nadine otålig, så jag måste skynds mig lite sådär halvt, haha.

ja, vad har hänt den senaste tiden? en massa skit :D
hängt massa mer med sadde, varit på fest, träffat nytt folk osv osv. men palla recap allt. vi börjar med i fredags!

i fredags vare fäzt! Panda 19/Sadde 20 hette eventet. säger ganska mycket, no?
på morgonen drog jag till case de panda (och träffade nadine och vivien på vägen) och färgade håret! dock blev allt stress, så jag hann inte duscha ur all färg, gick ut med håret blött och det frös, sen började det smälta och droppa på tåget :(( så min favvis munkis har numera några rosa prickar på insidan. memory for lajf, haha.
aja, drog iaf till täby för att träffa sadde, sen hem till honom, sen till panda. där fixade vi oss, och sadde lagade fett god mat :D därefter vare party. festen var allmänt lyckad, men det försvann nycklar, en pikachu och EN sko (allt förutom det sistnämnda återfanns) har ca två bilder från festen:

mitt glas! det står ebski :D (ebski bebski, mah new name)

alex som ska vara nån form av uggla. jag vet inte :D

nästa dag vaknade jag, sadde och panda (som hade slumber party i hennes mammas säng, hahahaha så fel!) och städade med therese. sadde lagade pan cookies! det var gott :> sen gick vi på promenix och chillade galet.

therese och panda

så här snygga vi i vårsolen! :D

när vi kom hem kollade panda och jag på skins och käkade makaroner och falukorv á la ebba och sen drog jag till Nadine :D
där vet jag inte riktigt vad vi gjorde, haha. VI SKEDADE. that's fer sure. och lyssnade på PUNK, haha. samt kollade på youtube klipp :D
Nadine skrev NADINE på hennes arm också! jag tyckte att hon skulle skriva "ebba <3" men hon skrev ebski bebski på handen ist, haha. sen lutade hon sig mot sängen...

det syns knappt pga våran stämmningsfulla sexbelysning. men där är mitt namn på nadines madrass hahahahah.

och här är en smygfotad bild på haxxorzen nadine som jag hittade på min mobil xDD

därefter kom simpan och hämtade mig och vi körde runt och gjorde enebybergs gator farliga! kom hem liiiite sent, men w/e. it's a hemlis! shhhh!

imorse vaknade jag vvid...nån gång xD var aktiv ett tag, och sen somnade jag om och sov till tre, hahaha.
sen dess har jag... duschat xD och ätit middag! gjort lite pappersarbete också. framförallt har jag smsat och facebookat! just nu är mitt hår crazzzzy och jag måste verkligen borsta det. :D
här får ni en snigg snigg (uttryck snott från majken) bild på mig! :D

snigg snigg i osminkat och crazy hår.

funderar på att köpa en sån jacka/munkisgrej som jag har på mig från HM i guy version, humhum.
snart är det dags för horoskop <3

this gangster gurl from dunderride is ovah and out, yo!
peace.

Kommentarer
Postat av: NadzoR

Tänkte "hurfan i helvete sitter jag på bilden?", märkte också i samma sekund att jag sitter likadant nu. fail </3 MEN jag fick bort texten från sängkanten, dock så hade det färgat av sig på insidan av min tröja också, big tjohej!

2011-03-20 @ 23:49:43
Postat av: lin1

ÄNTLIGEN!!!!!!HADE NÄSTAN GETT UPP HOPPET OM ETT NYTT INLÄGG MEN NU BLEV JAG GLAD:D:D:D:D:D::DD hehehehehe :P gillar håret på sista bilden, borsta intE!!:O:O:O

2011-03-21 @ 00:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0