Nadine ist so verdammt cool!

Det här blogginlägget ska främst handla om Nadine (aka nadde, nadz, nadzter, osv) så ni andra kommer ju tycka det är skittråkigt, men vafan.
Nadine är så jävla cool. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag babblar på lite. Jag har träffat nadine fem gånger, och sovit hos henne en gång. Det känns dock lite konstigt, för det känns som vi umgås hela tiden. Detta kan dock vara för att vi smsar/facebook-chattar som gnuer. Nadine hatar när jag använder liknelsen "som en gnu" för hon tänker bara på när Mufasa dör i lejonkungen. Första gången vi träffades var i täby centrum den tredje februari, 2011. Det var på simons födelsedag, och jag kände mig ful. Andra gången vi träffades var i täby centrum (igen) vid burger king där hon satt med lassie och alex. det var också här vi inledde vårat förhållande (som kommer pågå i två år, det är bestämt) om jag inte minns fel, haha. Sen träffade jag henne och vivien utanför åkersberga centrum, och dom sista två gångerna jag träffat nadine har varit.. hemma hos nadine :D
Nadine är ganska tyst och har bra humor. Vi båda tycker om sagan om ändringen. jag tänkte att jag skulle skriva upp några classic lines från den serien, men jag insåg att det skulle bli för många :( Nadine har en grön vattenpipa. Hon har piercat labret, tungan och näsvingennn. Hennes nästa piercing kommer förmodligen bli en mouche. Nadine tycker också om south park och är lite av en gamer. hon har en cool grej man ställer datorn på. Hon gillar jäger. helst i stora mängder. nadine vill ha en moderat likvidation-tröja, men den är fett dyr med frakten och så. folk borde gå ihop och köpa den till henne.
Nadine är tysk och är ganska stolt. det är iaf vad jag har uppfattat. hon är också söt när hon blir glad över kärlekiga saker, för då blir hon såhär hihihihihi men hon ska ändå verka cool. Nadine är cool. sådär punk, you know. hon har en nitad (knullad) väst. så jävla punk.
jag ska träffa nadine i helgen. det känns ganska bra. sådär fest, ni vet.
här får ni en snygg bild:



nadine brukar sukta efter kebab, chips med dipp, och mig.



enough om henne nu.
våra horoskop fungerar inte. vi gråter.
jag vill pierca septum! annars vill jag mysa :(
jag är trött och borde sova.
hejdå.

jag centrerar all text för textredigeraren har damp.


Kommentarer
Postat av: TyskeN

Hahahaha min knullade väst är fin, aki?!

Bäst blogginlägget evur <3 Speciellt när du inleder varje mening med mitt namn!

Mne vafan visa in min softie sida nu va :$ pinsamt juuuu :sss Tycker dock att idéen till att sponsra en tröja till mig är fetgrym när man är ett fattigt luder som jag! Pöss

2011-03-31 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0