Allow me to exaggerate a memory or two.

Åh, gud. Jag hatar verkligen mobilblogginlägg. Inlägg utan bilder i allmänhet, liksom. Och ändå sitter jag här och skriver två i rad. Stelt som fan. Men jag har en ursäkt, faktiskt!! Helt mystiskt så har alla bilderna från helgen försvunnit från mitt galleri i mobilen?! Helweird .__. Dom enda bilderna som finns kvar är dom som finns på fejjan (så kolla där) Nåja. Igår hämtade simon mig och vi drog hem till honom. Vi bestämde oss för att ha picknick och det var så värt! Kaffe, hemgjord flädersaft, makaroner, äppelbåtar, snälla gubbar som klipper gräset och andra mysigheter! Så värt :DD men när vi skulle gå blev allt kaos. Pulsen dunkade i hela huvudet, jag kände mig spyfärdig och kunde knappt stå upp :(( det var så sjukt läskigt. Men lite vila och en vattenpåse i pannan hjälpte :D dock höll den följande huvudvärken i sig hela kvällen, med varierande styrka. MEN, jag var glad ändå! Ipren, vatten och en bra sjuksköterska löser allt ;) Sen åt vi iaf hemgjord pizza :D hur gott som helst. Därefter var det dags för eurovision song contest och jag och SimpaN laddade upp med popcorn, läsk (cola for me, grappo for him) och godis! :3 så värd kväll!! Idag har vi mest slappat :> vi spelade lite Heroes of Might & Magic III och sen kollade vi på "det regnar köttbullar" :D på eftermiddagen åkte jag hem för vi skulle ha middag med morföräldrar och morbror! Vid kaffet var jag dock tvungen att lämna bordet och bänka mig framför TVn. Det var ju ishockey-VM!! Men ah, vi förlorade ju xD Nu ligger jag i sängen och lyssnar på det perfekta albumet för stunden, nämligen Pretty. Odd. av Panic! at the Disco :)) Imorn har jag bioprov och jag har inte pluggat. Något. Alls. :D Peace alla darlings. Eba

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

2011-05-15 @ 23:53:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0