Been there, done that, messed around. I'm having fun, don't pull me down!

åååh LOVE MY LIFE. allt har verkligen bara ordnat sig och det är så värt! så här bra har inte jag mått på länge :DDD nu vet ni. så vad hände sen sist jag skrev? lemme tell you :D
it's a.....
WEEKEND SUMMARY!!
Fredag
i fredags gick jag till skolan för att gå på engelskan. som var inställd, haha. istället väntade jag på sadde och sandra för vi skulle hänga. sadde hade köpt en energidricka till mig och jag blev så glad! det är verkligen dom små sakerna som räknas. när man tänker efter lite sådär extra! :> dock glömde han min skåpnyckel, which was the point of the whole meet up in school xD därefter drog vi till täby centrum och sadde bjöd på kaffe som vi drack i solen medans panda käkade glass! så värt! sen drog jag hem och fixade mig inför festen! :D festen var kort och gott SÅ värd och det var supermys! dock tappade jag min mobil mellan en springa i altanen så nästa dag...

Lördag
..vaknade jag hos linnea och fick följa med till kyrkan! dom hade sportlovskonfirmander som skulle repa redovisning! sen när det äntligen var slut fikade linnea, fanny, johanna och jag på espresso house i mörby c! sen drog jag hem till linnea och hon var vänlig och kröp under altanen så jag fick tillbaka min mobil :D i det roligaste smset jag hade fått stod det "Har du haffat eller dött?" hahahha nadzz!! sen bar det av hemmåt! jag bytte om lite och så, sen drog jag till simon! vi chillade på balkongen, mumsade makaroner, kollade på paranormal activity, käkade äckliga popcorn och hade det allmänt mys! love it.

Söndag
Idag drog jag till åkersberga och hade picnic med nadz, simon, sebbe och max! det var SÅ värt. myspys i solen med skönt folk och bra musik = <3 och det är typ det jag har gjort idag, haha. käkade tom och jerry kex <33
MEN före picnicen skulle jag skära upp äpplen till äppelbåtar. tror du inte att jag skär mig i tummen? :(( sådär djupt också. sen när vi går från picnic areat så RAMLAR jag. ofc. har sönder strumpbyxorna och skrapar upp knät. gör dessutom illa fotleden while im at it :<  så nu har jag ont!!


ledsen_chey93.
ps. gillar ögonebrynen, hahahaha.

på kvällen bestämde jag mig för att powerwalka med mamma, så vi gjorde det i ca en timme. hur skönt som helst! sen drack vi te och åt annanaspaj! omnomnom :>
nu är jag ensam och saknar fint sällskap :(( men häromdagen hittade jag min bebis stieg, så jag ska sova med honom :33 han är så söt!

PUSS!
hahah, sensuellt till max.

men nu ska jag och stieg sova!
så god natt på er alla :3


(hahahah, stel_chey93 till max, men vafan!)
peace/love/rock'n'roll

over and out.
eba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0