hello mr. septum

åh, herre gud. septumhetsar som en gnu. vill göra det nununu.
jag pratade i tele med simpaN men sen typ bröts det. ringde upp,  hans mobil var typ död. tänkte "han ringer väl upp" medans jag väntade började jag kolla weheartit, sökte på septum, började hetsa, blev typ photoshoot med gay fakering som är ännu mer gay eftersom jag vill ha hästsko (men w/e) och well... now im here! kunde inte sova, så jag tänkte wth, kan ju lika gärna blogga! så ja, here we go :D

idag (10/5) är mammas födelsedag (grattis mamma) så vi gick upp kl 6 och firade henne. här får ni en fin bild på den obligatoriska födelsedagsdekoren:

den är från england. word.
p.s. flaggan är också obligatorisk.

sen vare skola och det slutade med att jag bara hade svenska och matte, värt! så därefter drog jag till Täby centrum och träffade nadz. vi chillade galet i solen, käkade glass, drack energidryck och krånglade på apoteket (jag skulle köpa vitamin tillskott för vegetarianer med presentkortet. shit alltså) den här bilden får representera hänget med nadine:

gillar äckelfläcken som förstör min bild. stelt.

sen drog jag hem, sov, hade middag med familjen, morföräldrar och morbror för mamma. sen kollade jag på eurovision song contest semifinal 1! satt och kommenterade med simon över sms och vi hade en moment (kolla fejjan) ah, sen la jag mig, simon ringde och där börjar storyn som inlägget börjar med!! :D så ja, då äre väl stela egopics från photoshootet som gäller!!! tog alltså 87 bilder på mig själv. inte alls stelt. här får ni lite goodies! (eller? haha. är mest ful egentligen. passar jag ens i septum?)
aja, top 4 iaf:

som vanligt måste jag tagga genom att vara lite suddig.
you know what they say: it's not a party 'till Ebba's been suddig. typ.

svår i svart/vitt.
alltså jag kan verkligen inte bestämma mig.
septum är snyggt, men min näsa är ful :((

dessutom är det svårt att se. liksom, det här är en ring. om man tar bort mittendelen genom att hålla fingret över blir det redan tusen gånger snyggare. arghghgh what to do?!

and, ofc, no photoshoot is complete without the "half-smile-and-looking-down-pose".
gotta love it, haha.
lol, är så sjukt stel. orkar inte :DDD

ja, så det var det med photoshooten! sen måste jag bara upplysa er om den nya bilden jag har som bakgrundsbild. so cute, kunde inte motstå!

är den inte bara för söt?!
puttenutte :333
sen i all min septumhets hittade jag den här bilden:

hahah så värt!

på tal om den här bilden så har jag hittat så mycket snyggt folk på weheartit. skriver som jag skrev på fejjan:

"Weheartit ger mig både inspiration (för folk är snygga)
och komplex (för folk är snygga). It's a difficult life."


hehehe. nej, men. nu ska jag töja upp till 12mm i öronen (tror att jag har en 9mm nånstans. töjer med den nästa gång jag tvättar håret.) jag ska också sköpa på mig sjukt mycket skjortor (fler rutiga, omg <3), en mysig jeansvest, svarta leggings, och en tunn, grå munkis. where im gonna get the money... idk :D det ordnar sig!

sandra har inte svarat, vilket betyder att hon sover. vilket betyder att min meditation fungerade. vilket betyder att jag är en fett bra vän och helt enkelt bäst. love it!
ska upp om ca 4h. har två prov imorn. dont love it :((
men nu ska jag försöka sova iaf, haha. är inte lika klarvaken längre, which is good :D

nattinatt alla fans! (lol)
vi hörs snarrt

peace,
eba
<3

ps. simon ringde aldrig upp. ds.



Kommentarer
Postat av: Ninni

du passar i septum :)

2011-05-11 @ 07:38:27
URL: http://danceelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallå äckelfläcken ser ju ut som en hjärta. För du älskar mig, du vet :s minns du? <3

2011-05-11 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0