I'll be your best kept secret and your biggest mistake.

Nobody puts baby in the corner, mhmm!
Ja hörni, here I am babbyyyyy signed, sealed, delivered, im yours!! ohoooooh!! oj, okej. det spårade. redan på andra raden (Y)
Nej men det här blogginlägget tänkte jag skulle vara lite informativt!! (hahaha, lolz) så, ja.
dagen först då!
(det är fett svårt att skriva för mitt lillfinger spårar)
Vaknade sådär mysigt sent, segade ett tag i min kigurumi (yes!! den kom igår ihihihihi) och sen blev det lite superstress då jag hittade absolut INGET att ha på mig och jag överskred min beräknade "välja kläder + klä på sig-tid" med typ 30-45min, HEH. sen begav jag mig iaf in till stan för jag skulle se Anna Karenina på stadsteatern med klassen! Den var bra. 'nuff said. därefter uträttade jag lite ärenden (presten till lin1, host) och köpte en 10mm silicontunnell till mig själv så jag kan töja så fort kir gives me the thumbs up! :D sen drog jag hem, drack lite kaffe och begav mig sedan till försammlingsgården för det var öpet hus inför konfirmation 2012! Där hade jag min egen monter och jag sålde på alla det här med att veckogruppen som konfirmationssätt är fett värt!!! (totalt 0 anmälde sig </3) men det var kul att prata och så iaf :D fick ju name tag och allt, haha. sen drog jag hem, kollade lite tv (OFF THE MAP <3) och nu bloggar jag, hoho.

so, lite saker :D

1. MIN KIGURUMI HAR KOMMIT :DDDD

paket :3

öppnat paket :3

hahahahhahahah dör lite. måste bjuda, aki?
för övrigt är jag en sån -> :3
det är inte en mustasch :@

åh den är så skön <3
när jag får pengar ska jag köpa en till som är söt :> den här är mest ful/cool hahaha.

2. jag har bestämt mig för att INTE pierca vertical labret, utan det blir vanlig med hästsko ist. anledningen? ärren är så SJUKT fula. har kollat runt lite på diverse forum, and this is what I found:


eh, nej tack.
3. Vad i hela friden ska jag ha på mig på fredag? .___.
har tre alternativ!
a. en svart klänning som går ut lite sådär fint vid "kjolen" och en massa kedjor kring urringningen. snygg á la rock (hahahahhaha)
b. en lila klänning som är lite beige (alltså tråkig, haha) good for blending in, lite casual. problemo: might be too casual.
c. en leopardklänning med hög ringning och lite flare sådär. lite snigg kanske, haha. ååh jag vet inte.

här är en gammal bild på mig i alternativ C


och här är en paint bild jag ritade av alternatic A, haha:

ah, like I said, i dunno :c
vad tycker ni? :D

ah, det var väl typ allt jag skulle skriva om, haha. kommer inte på något mer iaf :))
nattinatt från den här lilla ebban! ska nog ta tillfället i akt (mamma sover) och käka en glass.
hahhaa är bara tvungen att ha med den här! kollade på nån brud på youtube häromdagen, och då signade hon utsåhär:

peace/love/rock'n'roll
that's what's up.
over and out
eba.


ps. ja, jag har ena ögat stängt på alla bilder. det är för att det är mörkt och jag är trött. kan inte ha båda ögonen öppna då för då blir dom överansträngda. enklare att bara ha en som fungerar xD it's a long story...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, asså jag hade min verical labrett i4 år och det där ärret som är på bilden är inget "ärr" det se ut så när man byter smycket efter den läkt. + hon måste ha haft ett alldeles för tungt smycke. För mitt ärr syns ju typ knappt, om man säger så här så är det MYCKET synligare ärr efter en vanlig labrett. För mitt ärr se inte alls ut så.
Kajaam Terese:3

2013-11-29 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0