I'm on a bus. coolt.

Well hello blogglesahre! Just nu sitter jag på en buss och chillar galet (vi är vid arninge c atm) Anledningen till denna bussresa började redan igår då jag drog till sadde med panda för att ha värd kväll. När vi var där käkade vi tacos, åt glass och kollade först på mr sunshine och senare filmen limitless (som för övrigt var ganska bra!) Därefter bestämde jag och pandan för att dra hem till åkersberga och gä på sista timmarna av en fest henma hos vivi, haha! Men det var fett värt :D jag fick höra på många givande stories iaf, hahaha Sen drog jag och panda hem till panda och sov. Myspyyys. Which brings us to today! idag ska jag jobba i kyrkan, så jag var tvungen att gå upp tidigt. Dock såg jag fel igår när jag kollade tåg, så jag hade tydligen planerat att ta en buss, haha. Oh well! Promenaden från sandra till stationen var ganska magisk. Älskar att gå igenom städer som fortf sover. Inte en kotte var ute alltså! Nu är jag iaf snart vid mörby c, så jag ska bara hem, klunka i mig kaffe, byta om och sen springa till kyrkan för att jobba 0930 till 1600. Ska hinna skriva world lit 1 också. Har sovit 4h. Puss

Kommentarer
Postat av: he-who-must-not-be-named!

I'M ON A BOAT MOTHERFUCKER.

2011-05-25 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0