I'm on a flak, mf.

mrmm,  nu blire bloggning från en galet trött tjej! (me, alltså)
alltså, jag är så sjukt trött att det här blogginlägget förmodligen kommer suga och ni kommer alla sucka. inte för att det spelar nån roll eftersom ni ALDRIG KOMMENTERAR ÄNDÅ. :3 anyway!
igår var det torsdag och det innebar heldag med nadzz!! :D
så först vaknade jag på morgonen, peppade frukost och fixade mig lite för jag skulle till skolan. kände mig lite som en safarimänniska då jag hade typ brunt linne, beige skjorta och massa armband á la africa :D

cause this is africa
(waka waka)

hittade den här bilden också. ser helt cp ut, haha. vad händer med håret? vad gör jag med munnen? and what the fuck is going on with me arm?! D: den du.

sen bar det iaf av till skolan och jag skrev matteprov! (paper 2, wiho) seeen gick jag ut och där satt en nadine ute i gräset! så vi drog in till stan, hihi. i stan gick vi först till kungshallen för nadz ville äta kebab! jag åt ingen kebab :(/:) men jag åt pommes hiho! :D därefter gick vi till gamla stan, nadz visade mig zapato och sen chillade vi nere vid kanalen :D där var nadine fin i mina solglasögon:

"jag känner mig som john lennon i dom här" hhahaha xD

sen gick vi vidare till slussen, därifrån till medis, till ica för att köpa energidricka och godisblåbär, och sen finally till nån sån där park bakom söderhallarna. där fanns det folk som dansade roligt, ett par som aldrig slutade hångla, och trevliga poliser som slängde iväg alla som drack sprit, haha. därefter drog vi tillbaka mot stan, (förbi medis, slussen och gamla stan) och tillslut hamnade vi på burger king! här åt nadine pommes och jag snodde några >: D
då insåg vi att maxxi och sebbis snart slutade jobbet, så vi kunde ju lika gärna gå dit för att säga hej! så vi började promenera mot stadion, wooh. så kom vi till en uppgång från tunnelbanan som gick till stadion, men neeej, enligt nadine skulle vi gå liiite längre. så plötsligt var vi vid karlaplan xD så vi fick ta tunnelbanan tillbaka och tillslut kom vi till stadion, wooh. där träffade vi en sebbe och en max, men max skulle räkna pengar, så vi fick vänta i gräääset.
sen åkte sebine (sebbe och nadine, lol) hem och jag och max fortsatte gå planlöst runt i stockholm. värd promenad, yäh. promenaden slutade i nån lekpark i en såndär stor, rund gunga som alla barn brukar ligga ned i, haha. där blev det mer conversating och tillslut blev det kallt så vi drog hem till maxxi. där chillade jag med mysmax och finfrans och insåg att dagen hade varit helt underbar. så värt! :D

på morgonen var jag SKITTRÖTT och det var svinjobbigt att häva sig ur sängen och bege sig hem för att sedan fixa sig inför sandras student! det gjorde jag iaf och sen bar det av till skolan! där fixade jag och mamma IB08s flak och sen grattade vi sandra etc etc :D därefter bytte vi om till flakkläder (för min del blev det gamla jeans och ett stort linne, wooh.) och så gick vi på flaket!!

taggade tjejer!
panda and I :>

hahahahha i came to dance dance dance dance! xD
jag var genomblöt av öl redan före flaket lämnade parkeringen xD bra musik, härligt folk, en underbar tillställning. helt galet kul var det :D bäst var när karro plötsligt utbrister "VISA PATTARNA" HAHA dog lite. sen vare slut :( men jag var sådär galet övertaggad och festade hela vägen tillbaka till skolan. sen blev jag trött xD men iaf, såhär fin var jag efter flakåk!

haha fresh. är man snygg så är man!

haha, mamma ville inte att jag skulle ha flakkläderna på mig i bilen, så jag fick ta av mig det mesta och åka hem i en sopsäck, hahahha xD nöjd_tjej93


sen drog vi hem till sandra på studentmottagning. och det var så SJUKT god mat.
det var nån potatispaj med chevreost på. DOG för att det var så gott. seriöst, är helmätt nu och dregglar fortf av blotta tanken xD och såsen, omnom! med quornköttet. ÅH HELT UNDERBART :D

nu är jag iaf hemma och ska käka popcorn och mysa vidare. har fetsköna kläder på mig.

peace, love, cuddle up.
eba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0