Long time, no see

Alltså, det blir alltid såhär efter att jag är på semester!! Jag tänker att jag ska göra värsta megainlägget om semestern och måste göra det först av allt, så jag kan inte blogga "vanligt" (sådär lite då och då om dagen) until megainlägget är done! vilket leder till att jag aldrig bloggar, för jag drar mig inför megainlägget. men nu tänker jag bryta förbannelsen!! megainlägget om Taizé får vänta :D

nå, sist jag bloggade vad det Onsdag den 13e April (det gör lite ont i mitt hjärta) och då hade jag precis köpt nya kläder inför taizé! Jag lämnade tillbaka dom byxorna, haha. köpte ist ett par leopardfläckiga!! so much more värt :DDD
på fredagen den 15e April hade jag lyckats färga min circle scarf :DDD chillade sedan i gamla stan med sebbe och nadz. därefter drog vid på tinagowtfay-spelning och det var awesome. min tinitus sjöng i stämmor när jag kom hem hahahha. pics:


cool cats

spindelmannen!! D:

På lördagen drog jag till taize och kom hem måndagen den 25e april! Mer om den resan i ett annat inlägg :>

i måndags kom jag bara hem från taizé, och sen färgade jag håret!

var fett sliten och så. you know it.

Så, i tisdags så hängde jag hela dagen med nadz. vi var gangsters och gick igenom hela stockholm city typ D: helt galet, men massa mys! här får ni lite pics.

stor nadine rider liten häst.

"i'm too old for this." :D

den obligatoriska hallonsodan! :D

stockholm i mitt hjääääärta!!! ... nej, okej.

i onsdags var jag i skolan :D och sen hade jag mitt första ledarmöte inför ramundberget!! :DDD
i tordags shoppade jag studentklänning åt sandra, med sandra, käkade glass, drog hem och gick i kyrkan. kvällen avslutades med ett spårat bibelstudium tillsammans med jonna, olof och magnus!

i fredags var det mösspåtagning :DD jag önskade att jag också tog studenten :((

osminkat var inte sexi på den här bilden, haha
efter mösspåtagningen hängde jag med johanna, linnea och ebba på söder där vi gick på haremsbyxehunt! dock köpte ingen haremsbyxor xD men jag köpte en långklänning, ett partylinne och solglasögon! hade en såndär HM-check, så jag betalade bara 18kr hehehhe. efter shopping drog vi till mörby centrum där vi mötte majken och diverse andra friends till linnea :D jag myste ett tag, sen kom simpaN och hämtade mig. vi drog till nadz en stund och chillade, och sen hängde vi mest :D

här får ni en smygfotad bild på simon :D

sen lördag, valborg!! först och främst fyllde världens bästa underbarn Lin1 år :D
jag drog till Sebbe och Nadz på kvällen och dom grillade (jag stekte halloumiost) och vi käkade god sallad och massa gott! vi spelade spel och det var trevligt! god cheesecake var det också :DD senare på kvällen kom simon! men bara en kortis, sen åkte han hem (tråkmåns!!) allmänt sådär jättelyckad kväll iaf :D i lajk!


ebba taggar inför valborg i nya glasögon och partylinne!!
hahhaha, dör lite.

min halloumi ser så äcklig ut, hahah. men det var skitgott! lovar :D

det var något intressant på mobilen.
jag tyckte brainwavesen som går mellan dom var coolare! :OO

tja, sen igår vaknade jag hos nadz, drog till panda och pluggade psychology som en gnu. fick sjukt mycket gjort och det kändes så värt :D sen drog jag hem, käkade och målade det sista i rummet (dvs byrån). efter många skador hade jag och mamma målat min sekretär och satt ihop den igen, målat andra lådor, satt ihop min lampa och (best of all) satt ihop och fixat min nya säng <3 nu är alltså det mesta i mitt rum fixat, och jag sov här i natt :D it.was.so.comfortable. here you go pictures :D


på lampan är det nån stad i japan hohoho.
och jag vet att det är mycket rosa, men i like it. it's cool :DDD

min sekretär!! so awesome haha.
vi ska byta byrån som tvn står på, men det får vara så for now :D

nu ska jag nog ta mig i kragen och fixa min garderob (alltså mitt gamla rum, heheheh) vill äta men städerskorna är här och det känns så elakt att stöka till i köket när dom precis städat :((

visste ni att det tar fett lång tid att blogga? nu vet ni.
taggar sönder inför fredag.
heidå
puss
peace
bai.

eba

Kommentarer
Postat av: Johanna

Asså det spårade bibelstudiumet! :D loved it

2011-05-02 @ 14:24:18
URL: http://rockjonna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0