Paralyzed by the same old antics.

hej :D jak er en klad hest :D no idea why tho, haha. är ganska trött också, men skitsamma :D

idag var jag tvungen att stanna hemma, så det blev inget nadzhäng :( istället blev det en hel hög plugg! gick igenom hälften av alla kapitel vi ska ha på matteprovet, läste ut halva svenskaboken, läste igenom lite psykologi och lärde mig nya verbformer till spanskan! kände mig fett duktig :D

did all of this! :D

best.square.ever.
(ja, jag vet att EE och TOK är skitviktigt,  men det är inte det just nu, haha)

den obligatoriska hallonsodan!! :D

senare åkte jag på dansen och det var värt! därefter kom jag hem till en supermysig veggiemiddag! :D sen blev det tv och lite paj med te. imorn fyller mamma år och jag ska nog sova snart :> är ganska säker på att jag skulle skriva något med nån form av mening i det här inlägget, men äsch :P
juste! har också fört över lite ny musik till mobilen! bl.a. GLEE presents the warblers, panic! at the disco's newest och silversteins nyaste :DDD är så taggad, hoho. nu hoppas vi på fina telefonsamtal :3 nattinatt


peace/love/Rock'n'roll

bai from eba
:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0