The way you stole my attention was flat out burglary

well hello!
nu har jag inte bloggat på jättteeeelänge. (enligt nadine) så ja, nu bloggar jag!
eh sen sist.. ska vi se... jo! biologiprovet gick skitbra! det var exakt samma prov som förra året, och jag hade ju pluggat med det provet i med facit och allt >: D i tisdags drog jag och simon till täby c för att fira att han var färdig med alla exams! det blev stora lass med glass (hihi) såhär nöjd var
han!

haha, love the expression!!

sen chillade vi, spelade heroes och kollade på casper det snälla spöket :D det var megamajs! (mysigt, alltså). på onsdagen åkte vi runt och var bl.a. hos polisen för att förnya pass! då fick jag reda på att jag är mycket längre än vad jag trodde ;______________; vill vara kortare alltså. fannnnn. :<
sen åkte jag hem och bytte om till myskläder! här får ni stela egobilder som togs kort därefter:

den blåa bilden är min favvis på Beau.

mitt hår pussar mitt ansikte.
okej, enough ego pics.

sen kom simon och hälsade på mig lite till :D jag har jättefula bilder på honom, men jag är för snäll för att lägga upp dom, haha. (ni kan få se på min mobil) idag hade jag matteprov och det gick väl helt okej :D sen kom jag hem och har typ knarkat weheartit och taggat tatuering som en galning. vill ha ett träd. det kommer hända. det här är en jättedålig bild, men typ nått sånt här:

mjau, så fin!

imorn ska jag nog baka med simon, och sen är det spelning, yäh :D resten av helgen blir nog fett värd :DDDD

nu ska jag snart sova. eller färga håret xD
peace
eba

p.s.

d.s.
:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0