trams

Jag tycker egentligen inte om att blogga från mobilen. Då kan man inte lägga in bilder, och då blir inlägget allmänt tråkigt :P Men, lovelys! Sen jag bloggade sist har jag.. inte riktigt gjort något :DD Idag gick jag upp tidigare än vanligt och drog till täby centrum! Där fick panda pengar för skivan och jag fick mina bio notes. Sen drog jag till simon för vi skulle plugga, men han var tvungen att dra tidigt, så vi fick inte sådär jättemycket gjort, haha. Sen var ju planen att vi skulle på fest ikväll (med sebbi och nadz också!), men så blev det inte heller. Eller alltså, jag fick inte gå, haha. Och alla friends är upptagna :(( so tonight im lonely :(( Kände lite för att gå på bio, men ja, no friends haha. Istället kollar jag på talang 2011 och har precis käkat vegetarisk sushi. Det var.. intressant xD ena grejen som låg på riset smakade typ pannkaka? D: scaryyy. Sören kom precis över med min lön också. 200kr. Cash flow. Hhaha xD Nu vill jag bara att det ska bli imorgon. Då blire picnic, mys och esc :3 Kanske kollar på typ harry potter sen. Peace Eba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0