You and me keep dancing in the dark.

Well, well, well. I'm back! MED BILDER this time. helt galet :D
igår var det den 24e maj (är lika självklar som rebecka black, haha) och det innebär att igår var det IB08's skiva. alltså, min första skiva EVER :DDDD hehe. jag blev bjuden på middagen, men eftersom jag bara är 17 skulle jag inte få stanna på eftersläppet :( dock skulle jag göra allt för att undvika det, hoho! för att göra en long story short så leggade vakten i dörren till middagen (men jag var ju redan inne) och efter middagen gömde jag mig på toaletten tills massa folk hade kommit, så att han inte skulle komma på att han hade glömt legga mig >: D och JAG FICK STANNA. helt galet. det sjönk liksom inte in förrän klockan var typ 11 (eftersläppet började 10) och jag började slappna av och ha kul :D massa fina friends var där och alla var snygga!! sen blablabla och tillslut vare dags att börja bege sig hemåt. jag spontanbestämde mig för att vara lite moral support och sov över hos en katt som heter frans :D så hem till frans bar det av! på vägen hittade vi en lapp med titeln "Flickvän sökes". jag dog xD hos frans var det allmänt mys och en av dom mest värda kvällarna på länge. i like.
Idag har jag träffat panda och uträttat lite ärenden. sen har jag kollat på season finale av glee!! som var sjuuukt bra :D nu kollar jag på criminal minds och väntar på att dexter season 1 ska tanka klart!
imorn blire chill med nadz och maybe sebsi!
bilder for the people, go:

Nina som var bebis och en liten karro som var cleopatra babe :D

Niisan and I :DDDD

söt panda!

Stalin/Alex

nu ska jag chilla vidare i min kigurumi och peppa helgen.

peace homies.
(mitt hår är crazy)

Kommentarer
Postat av: panda

JAG TÄNKTE OCKSÅ FIXA DEXTER! xD bara det jag ville säga...

2011-05-25 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0