Well hello.

Det här med att blogga, det går i faser.
jag känner att jag aldrig har tid, att mina inlägg mest suger.
men sen så läser jag majkens blogg. majken skriver nästan aldrig i fullständiga meningar, och hans berättarteknik kan liknas vid en så kallad "tankeström". men ändå är bloggen FETT intressant/rolig och jag läser slaviskt typ varje dag. så, NU SKA JAG UPPDATERA.

först och främst vill jag länka till min andra blogg: IBlife
här kan ni läsa om min jättetråkiga pluggliv som utgör ca 90% av mitt vanliga liv :D wooooh.

nej men okej.
nu snabbt det som är on the top of my head.
jag åt precis lite popcorn, det var gott.
snart fyller jag 18 och då blir det nog septum. tror det. gjorde en fin bild jag la upp på bdb (se nedan)



ingen aning. fult eller bara ovant, can't decide.

annars så är mitt högra öra numera på 14 finfina millimeter! snart blir den 16 och den högra 14, fnizz fnizz.
MAX är världens finaste knasboll och det är nice!
eh, har inget att tillägga. är fett trött, men imorn är jag ledig.
puss
bby-tigah


Kommentarer
Postat av: lin1

Hahaha älskar dissen/komplimangen/kluringen av mikes blogg ^^

och jaa septumen är fett med fiin jue!! jag följer med och håller dig i handen :D

pussenåkramen

2011-10-18 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0