egopicz

duschade färdigt och tänkte såhär att jag skulle ta en "före" bild så ni kunde jämföra hur jag såg ut före och efter frisören.
så jag satte mig vid pappas mac och hittade webcammen.
alltså, den var ju jätterolig .___.
så det blev några bilder :D
lite pinsamt med så många bilder, men ingen läser den här bloggen ändå, haha,
bildbommmbbb
det här är alltså mitt hår. (snygg min, jag vet)
hoppas dom inte klipper av för mycket!
haha alltså mina captions
nu kommer massa roliga bilder i mina favoriteffekt - popart.
wooh
svår.
hatt
trying to be cute/getting hair out of my face + hatt
eyyyy
thumbs up.
nu var bildbomben slut och jag måste springa till tåget.
wish me luck!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0