hattifnattarnas revansch

eller nått.
igår (1st of februari) var jag på btf. det var episkt. dock köpte jag en tröja som jag lämnade där. jävligt klantigt. men vill inte tänka på det mer, för då imploderar jag, sådetså. får tänka på att jag fick träffa beausan igen. och elliot för första gången. det var mys!
här är två dåliga bilder från min kamera. den suger. kameran alltså.


gorgeous till vänster vavava.
notera: det ditmålade ansiktet symboliserar hur jag kände just i denna stund (svår tjej)


här är en dålig bild med min dåliga kamera.
efter det här tänkte jag "nej, nu jävlar!" och smög mig hela vägen längst fram och fick vatten på huvudet. aki, cool.

idag hade jag IOC. det är ett muntligt prov som spelas in. det gick bra, i zink. förutom att minneskortet blev fullt halvvägs igenom utan att nån märkte, så jag fick göra om. KUL HEHE. inte.
sen vare distriktsmässa och det var myssysysys. johanna och fanny spelade och man grät kanske en liten skvätt. liten.

IMORN,
är det äntligen fredag och då ska jag chilla med lin1. och förhoppningsvis miklos. dom är söta barn. "krackisar" eller dylikt. men först ska jag skriva två inlämningsuppgifter varav en är SUPERMEGAVIKTIG och den andra är lite såhär, meh.

taggar för övrigt inför lördag.

hejdå
nu ska jag lägga mig och dö på min fyrkant.
gottnad.

ps. på tisdag färgar och klipper jag håret. kommer hetsa inom kort på bloggen.
stay tuned. d.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0