om du börjar snuffa lite så får vi se hur den reagerar.

åh, idag. värdaste dagen. ändå sjukt ovärd.
ovärd för att jag pluggade NOLL och skippade pilatesen. värd för följande:
- såg nya VD
- träffade Sadde och vi fikade.
- åkte hem till lin1 för att hämta grejor men det slutade med taco monday, te och olika drama-hetsningar med kracki1 (lin1) och kracki2 (miklos)

fina bilder på barnen:

svår bild i motljus med tekopp och klassiskt kall inställning. samt pineapple frisyr. jarå (sportade en likadan)


klassisk chic kille med iphån, klassiskt kall inställning och dreads-frisyr. (önskade att jag sportade en likadan)
värt häng.
- slutligen drog jag till gymmi ändå och sprang 45 minuter på crosstrainern/elliptical/whatevvah
men först var det en annan brud på min maskin. jag blev lack. men med mina mentala krafter lyckades jag övertala henne att gå av efter bara 5 min!!!! jarrå.
brände många kalorier alltsååååå. stolt_tjej93

det bästa med hela passet var att när jag kom till den första högsta etappen (fett jobbig resistance 18, otränade ben osv) så går I'm sexy and I know it på i hörlurarna. SÅ VÄRT.

nu ska dö på min fyrkant och kolla på biggest loser.
ps. mikes snoppi heter uffe. apparently.
(om man säger "det här ska på bloggen" måste det hållas!! sådetså.)
peace!


OCH OMG IMORN SKA JAG KLIPPA OCH FÄRGA HÅRET HETSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0