pitabröd.

omgg.
nästan 6 dagar sen jag skrev :O
typ, i torsdags? fredags?
aja, var på 100-dagars fest i fredags. det sög.
the rest is a blur. eller så har jag bara dåligt minne :D
idag iaf, var det chill. hade matte och så.
efter skolan drog jag till crib de la snugglepumpkin och kollade på skins och nån standup som gjorde att jag dog av garv.
sen hem. mat. gud. gör verkligen nada.
juste. min mobil gick sönder idag :((((((((((((
ledsen_chey93

MEN SNART ÄR DET HELG. hellyeaaaah.
imorn är det skola, sen konfisar (<3333), sen kyrka och styrelsemöte.
sen är det freeeedaagggg jarrååå. inga planer än, men på lördag blire melodifestivalen med fina kids!
sen har jag lov och det kommer främst spenderas i "jespers pluggverkstad" med boyzen. gonna be epic :D

nu borde jag sova men det lär inte hända hoho heheh
puss!

Kommentarer
Postat av: Ninni

hej ebba :)

2012-03-16 @ 16:10:55
URL: http://ninni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0