sjukling.

urgh, alltså.
har varit lite snuvig de senaste dagarna, men igår kväll spårade det ur med halsont, sväljsvårigheter (hihi), hosta och allmän hängighet.
kaos. jag får inte vara sjuk tills england.
så nu är jag hemma och återställer mig med huskurer och allmänt slapp.
knaprar esberitox, dricker brustabletter (en som heter emergency med fläder och zink, och en med c-vitamin med smak av hallon) samt klunkar tevatten med honung och ingefära som en gnu.
tekoppen är min bästa vän <3
(och den här effekten, som gör att man ser liiite fräschare ut än den sopsäck med blöjor man känner sig som)
det blir nog hemmachill för mig imorn med, iaf från skolan.
men på kvällen blire konfisar och körkan (med lin1 wihooo)
och sen på fredag SKA JAG VARA FRISK,
för då ska jag klippa mig och sen till england. sådetså.
ikväll har jag önskat mig pannkakor, hoppas det blir så! nomnom.
pratade dessutom med en myra i morse och redde ut lite saker och ting.
bra dag. trots sjuklighet och halsont.
peace!
ps. typ en vecka kvar, sen ska jag kolla om jag kan byta min septum till en riktig hästsko omgggg.
dör.

Kommentarer
Postat av: lin1cracki

SKULLE BARA VÅGA BANGA KYRKAN LOVAHGIRL

2012-02-08 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0