snugglepumpkin.

en sådan är hemani man. bara för att han hatar smeknamnet. själv tyckte jag det var sådär äckligt gulligt.
snugglepumpkin. hahah dör.
idag har varit.. tråkig.
hade skola. skulle ha matte men daniel från lanterna kom på besök. han är så jävla söt. sådär "hi can I pat you on the head?"-söt. love him!
han var iaf inspirerande som vanligt, och nu känns skit bra igen. eller helt okej :P
seeeen svenska. fick tillbaka båda våra oral components. blev nöjd :)))
mat. äckli mat. bajsmat. blöh.
sen superchillande. skulle plugga. orkade inte.
jacob erbjöd skjuts hem. jag bara HELL YEAH. och skippade psych. woops. så kan det gå.
hatar psych. kan inte uttrycka min förakt. så ofantlig är den. blöh.
kom hem. kollade färdigt på PPL-avsnittet jag somnade till igår. började kolla på VD. började somna. bytte till friends zone på mtv som var underhållande. meeen, jag somnade ändå, haha.
sen vaknade jag in time for dinner.
kyrki, årsmöte, sitter numera i styrelsen för skuda, whoop.
sen hem kolla på the river.
allså den serien är BÄST. helt stört bra!!!

sen började jag kolla på the glee project och ska fortsätta göra det nu!
blev ingen dagens coola outfit idag, was too tired :(
men imorn då jävlar!
har bokat shizzle inför helgen också, mys!

nu ska jag dö i hugos säng (fortfarande tvångsinlagd) och fortsätta chatta med pandan.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0