Superbowl Sunday

helgen har passerat. nu ska här redovisas.

fredag
i fredags drog jag till lin1 efter skolan och hängde med krackisarna. därefter drog vi in till stan, mötte upp lovisa, och satte oss på sjätte tunnan. där drack jag en episkt god granatäpplecidergrejs och vi stötte upp en skum typ. därefter blev det lion bar med massa annat folk, LMFAO hits och wooh-girls.
slutligen drog vi till ACE och hade bästa kvällen på länge. det var så sjukt värt.

lördag
på lördagen drog jag och systersyster in till stan på jeansjakt.
jag hittade tillslut ett par jeans på H&M, och köpte också ett svart linne och den här finisen:

love it!
väl hemma blev det snabba ryck för att fixelixa mig och sedan dra till fanny!
där fick vi middag och fanny fick diadem med manlig genitalia på, hahaha.
därefter drog vi på ace (igen) och dansade till fårvånansvärt dålig musik för att vara ace. men vi var glada ändå!!
kvällen förstördes lite för mig i samband med ovälkomna gäster på klubben, men jag sket i det och dansade gärnet!

söndag
idag var det kalas för pappas gudson max som fyller 16.
sen har jag slappat och varit allmänt bakis sen dess.
taggar färg/klipp på tisdag och england på fredag, graowr.
snart blire superbowl och jag är pepp!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0