Swahili Bob Tattoo

hejhopp.
hade en trevlig vistelse i england, blablalba (nej men seriously, det var epic. shopping, hej)
sen dess har jag haft skola i några dagar, valentine's day med saddedali och nu sitter jag på en tatueringsstudio på söder och väntar på att majken ska bli klar med sin saturnus omgggg.
linnea var här. och elsa. men dom gick precis :((
jag har också köpt ett ordentligt smycke till min piercing. en hästsko. den är fin.
nu är jag själv.
ska nog läsa hunger games, för den serien är SÅHÄR bra.
här får ni en fin (läs: weirdsomfan) bild på mig och lin1.

linnea är så jävla söt.
man ser min piercing lite.

pratade med sandra idag också :DDDD myspys med att få höra bästisens röst lite då och då. hon är ju i aus och så. (lucky bastard.)
ah, nu ska jag entertaina mig själv.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0