tråki.

mikes tatuering blev fin.
nu vill jag också gadda mig :(((
träffade hemani man på vägen hem, och det var ju trevlans!
nu har jag tråkigt.
såhär tråkigt har jag:
juste, tråk.
vill ni veta en hemlis?
min pappa sitter bakom mig och jobbar medans jag tar stela ego pic. fick en bild när han ler. happens once a year typ.
smiling papi björn 2012
ps. är inte voldemort. my face just momentarily became a fucktard.
nunununu ska jag kolla på glee. eller ppl. har precis kollat på BL. kanske ska kolla på VD också. ojojoj.
MEN FÖRST
ska jag vara en riktig bloggerska.
bloggisaurus.
i present:
dagens outfit

"ohmajgadd. dagens outfit var sååååå lyckad! såg sådär chic ut.
tröja: american apparel
jeans: river island (sexy fit)
och sen matchimatch med mössa, circle scarf och dr. marten's!! omg snyggast i staaaaan."
vad tycks? kanske ska bli en grej.
"dagen coola outfit"
som dagens töntiga visa på konfaläger. ja, tror det va.
och för att fortsätta vara cool bloggisaurus överredigerade jag en bild på mig själv.
"helt naturlig. obs! ingen redigering"

nej men hörni förstår ni hur tråkigt jag har det nu?!?!
dör.
ska lägga mig i soffsi nu, methinks.
och sluta vara förvirrad över allt som går runt i mitt huvud ehehe okej.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0