again and again

omg. har haft världens mest värdaste dag med the one and only lin1.
kom hem, åt, drog till gymmet, gymmade, hem, åt mera mat (omnomnom) och nu kollar jag på loltv :D
snart ska jag se på senaste pretty little liars och BL!
imorn är det blessthefall(!!!!)  och all skolarbete kan dra åt helvette :DDDDD

okej, måste berätta om världens roligaste reklam jag precis såg.
för "sensual balans" hahahaha. det är alltså en kräm för kvinnor som dom sätter på punanin som gör den mer "känslig" och den "stimuleras" och blir "fuktigare" och det blir en "varm känsla" hahhahaha och dessa slogans varvas med lättklädda kvinnor som stönar lite och fyrverkerier?! hahahha FYRVERKERIER?!?! dog.av.garv.
bästa reklamen ever.

nu ska jag forstätta vara en lolboll och tagga morgondagen.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0