meh.

har alldeles för mycket att göra. just den här veckan. veckan när det är blessthefall och distriksmässa och allt. bajs.
tänkte börja blogga igen (som vanligt för att miklos blogg är fin, haha. stel_stalker93) men jag orkar inte göra värsta mega update.
det ni behöver veta är att jag är stressad, trött och sådär halvt uppgiven men ändå inte.
imorn ska jag träffa linnea. eller, så var planen, men om jag kommer ihåg rätt var hon kanske inte sådär jättemeganykter när vi bestämde, så det är bäst att jag dubbelkollar imorn. vene när jag ska ringa henne :( blir nog runt lunch!
nu ska jag kolla på nått gammalt avsnitt på min dator som är pre-siries.me-tiden. nu är siries.me död. vill gråta.

ELLER NEJ
mike brukar säga såhär "nu ska jag dö på mitt matta" och det är en ganska bra blandning av svårhet, estethet och coolhet, så jag vill också ha en grej jag ligger på. dock har jag ingen matta, och brukar främst ligga i min säng. MEN den är en fyrkant (Typ, den har fyra kanter). fyrkant it is:

nu ska jag lägga mig och dö på min fyrkant.
puss und gottnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0